Επιστροφή προϊόντων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας εάν το Κατάστημα παραβιάσει τις υποχρεώσεις του, κυρίως όταν το προϊόν παρουσιάζει πραγματικά ελαττώματα.
Η διαφορά χρώματος ανάμεσα στο προϊόν και την φωτογραφία δεν θεωρείται ελάττωμα και μπορεί να οφείλεται στις συνθήκες φωτισμού κατά την φωτογράφηση ή την φωτεινότητα της οθόνης σας.
Γενικές Οδηγίες
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας, συνιστούμε να ελέγχετε άμεσα το δέμα για τυχόν φθορές, λάθη ή ελλείψεις. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος ενημερώστε την εταιρεία εντός 12 ωρών από την παραλαβή, μέσω email στο idea_fos1@yahoo.gr
Eπιστροφές που δεν έχουν λάβει προηγουμένως έγκριση από το αρμόδιο τμήμα ή που αποστέλλονται με χρέωση παραλήπτη χωρίς να έχει προηγηθεί σχετική συμφωνία, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ.
Διαδικασία Επιστροφής
Επισυνάψτε:
- Φωτογραφίες του προϊόντος και της συσκευασίας (σε περίπτωση φθοράς ή προβλήματος)
- Αναλυτική περιγραφή του προβλήματος (για τεχνικά θέματα)
- Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που βοηθά στην αξιολόγηση του αιτήματος
- Επωνυμία και ΑΦΜ της εταιρείας σας
- Ημερομηνία αγοράς & Αριθμός παραγγελίας
- Κωδικός SKU προϊόντος
- Λόγος επιστροφής
Θα αξιολογήσει το αίτημα και θα απαντήσει εγγράφως με:
- Έγκριση ή απόρριψη της επιστροφής
- Οδηγίες επόμενων βημάτων ή τεχνικού ελέγχου, εφόσον απαιτείται
Το προϊόν πρέπει:
- Να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική του συσκευασία, χωρίς φθορές
- Να συνοδεύεται από όλα τα εξαρτήματα & συνοδευτικά έγγραφά του
❌ Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:
- Προϊόντα που έχουν εξαντληθεί (πιθανές διαφορές με επόμενη παραλαβή)
- Ειδικές ή εξατομικευμένες παραγγελίες (π.χ. φωτιστικά ALIEN) και προϊόντα τρεχούμενου μέτρου (ταινίες LED, καλώδια, σχοινιά που κόβονται κατά παραγγελία)
Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος
- Επικοινωνήστε άμεσα με το Τμήμα Πωλήσεων
- Σε περίπτωση που διαπιστωθεί εργοστασιακό ελάττωμα με υπαιτιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνουμε την επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος
- Αν μετά τον τεχνικό δεν διαπιστωθεί εργοστασιακό ελάττωμα και η ζημιά οφείλεται σε λανθασμένη χρήση/εσφαλμένη τοποθέτηση, τα έξοδα μεταφοράς χρεώνονται στον πελάτη.
Προϊόν εντός Εγγύησης
- Αποστέλλεται από τον πελάτη με δικά του έξοδα, μετά από έγκριση.
- Αν διαπιστωθεί εργοστασιακή βλάβη, γίνεται επισκευή
- Η εγγύηση δεν καλύπτει έξοδα μεταφοράς.
◊ Σε κάθε προϊόν αναγράφονται τεχνικά χαρακτηριστικά όπως η τάση λειτουργίας και ο βαθμός στεγανότητας. Λανθασμένη εγκατάσταση ή χρήση εκτός προδιαγραφών ακυρώνει την εγγύηση.
Προϊόν εκτός Εγγύησης
- Αποστολή μόνο κατόπιν έγκρισης.
- Ο πελάτης επιβαρύνεται εξ΄ ολοκλήρου με τα έξοδα μεταφοράς & επισκευής.
Τα προϊόντα που γίνονται αποδεκτά προς επιστροφή και πίστωση, θα πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:
- Τα προϊόντα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να διατηρούνται σε εμπορεύσιμη κατάσταση.
- Οι συσκευασίες των προϊόντων να παραμένουν σε άριστη κατάσταση.
- Η κατάσταση των προϊόντων να είναι άριστη χωρίς φθορές.
- Να μην λείπει κανένα εξάρτημα καθώς και τα user manual (εφόσον έχει ως προϊόν).
- Η εταιρεία δέχεται επιστροφές προς πιστωτικές ενέργειες εντός 15 ημερών από την αγορά τους & εφόσον δεν έχουμε παραλάβει νέα εισαγωγή.
- Η εταιρεία, δεν μπορεί να δεχτεί προϊόντα προς επιστροφή για πίστωση, τα οποία είναι, είτε σε κατάσταση αναμένεται παραλαβή είτε είναι σε κατάσταση stock house.
- Η εταιρεία, αδυνατεί να δεχτεί οποιαδήποτε υλικό προς επιστροφή για πίστωση, τα οποία είναι προϊόντα ειδικής παραγγελίας όπως οι κατηγορίες GLOBOSTAR ALIEN DESIGN M.I.G.

