Logo - Idea & Fos

Επιστροφή προϊόντων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας εάν το Κατάστημα παραβιάσει τις υποχρεώσεις του, κυρίως όταν το προϊόν παρουσιάζει πραγματικά ελαττώματα.

Η διαφορά χρώματος ανάμεσα στο προϊόν και την φωτογραφία δεν θεωρείται ελάττωμα και μπορεί να οφείλεται στις συνθήκες φωτισμού κατά την φωτογράφηση ή την φωτεινότητα της οθόνης σας.

Γενικές Οδηγίες

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας, συνιστούμε να ελέγχετε άμεσα το δέμα για τυχόν φθορές, λάθη ή ελλείψεις. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος ενημερώστε την εταιρεία εντός 12 ωρών από την παραλαβή, μέσω email στο idea_fos1@yahoo.gr

Eπιστροφές που δεν έχουν λάβει προηγουμένως έγκριση από το αρμόδιο τμήμα ή που αποστέλλονται με χρέωση παραλήπτη χωρίς να έχει προηγηθεί σχετική συμφωνία, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ.

Διαδικασία Επιστροφής

Επισυνάψτε:

  • Φωτογραφίες του προϊόντος και της συσκευασίας (σε περίπτωση φθοράς ή προβλήματος)
  • Αναλυτική περιγραφή του προβλήματος (για τεχνικά θέματα)
  • Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που βοηθά στην αξιολόγηση του αιτήματος
  • Επωνυμία και ΑΦΜ της εταιρείας σας
  • Ημερομηνία αγοράς & Αριθμός παραγγελίας
  • Κωδικός SKU προϊόντος
  • Λόγος επιστροφής

Θα αξιολογήσει το αίτημα και θα απαντήσει εγγράφως με:

  • Έγκριση ή απόρριψη της επιστροφής
  • Οδηγίες επόμενων βημάτων ή τεχνικού ελέγχου, εφόσον απαιτείται

Το προϊόν πρέπει:

  • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική του συσκευασία, χωρίς φθορές
  • Να συνοδεύεται από όλα τα εξαρτήματα & συνοδευτικά έγγραφά του

❌ Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:

  • Προϊόντα που έχουν εξαντληθεί (πιθανές διαφορές με επόμενη παραλαβή)
  • Ειδικές ή εξατομικευμένες παραγγελίες (π.χ. φωτιστικά ALIEN) και προϊόντα τρεχούμενου μέτρου (ταινίες LED, καλώδια, σχοινιά που κόβονται κατά παραγγελία)

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

  • Επικοινωνήστε άμεσα με το Τμήμα Πωλήσεων
  • Σε περίπτωση που διαπιστωθεί εργοστασιακό ελάττωμα με υπαιτιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνουμε την επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος
  • Αν μετά τον τεχνικό δεν διαπιστωθεί εργοστασιακό ελάττωμα και η ζημιά οφείλεται σε λανθασμένη χρήση/εσφαλμένη τοποθέτηση, τα έξοδα μεταφοράς χρεώνονται στον πελάτη.

Προϊόν εντός Εγγύησης

  • Αποστέλλεται από τον πελάτη με δικά του έξοδα, μετά από έγκριση.
  • Αν διαπιστωθεί εργοστασιακή βλάβη, γίνεται επισκευή
  • Η εγγύηση δεν καλύπτει έξοδα μεταφοράς.

◊ Σε κάθε προϊόν αναγράφονται τεχνικά χαρακτηριστικά όπως η τάση λειτουργίας και ο βαθμός στεγανότητας. Λανθασμένη εγκατάσταση ή χρήση εκτός προδιαγραφών ακυρώνει την εγγύηση.

Προϊόν εκτός Εγγύησης

  • Αποστολή μόνο κατόπιν έγκρισης.
  • Ο πελάτης επιβαρύνεται εξ΄ ολοκλήρου με τα έξοδα μεταφοράς & επισκευής.

Τα προϊόντα που γίνονται αποδεκτά προς επιστροφή και πίστωση, θα πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  1. Τα προϊόντα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να διατηρούνται σε εμπορεύσιμη κατάσταση.
  2. Οι συσκευασίες των προϊόντων να παραμένουν σε άριστη κατάσταση.
  3. Η κατάσταση των προϊόντων να είναι άριστη χωρίς φθορές.
  4. Να μην λείπει κανένα εξάρτημα καθώς και τα user manual (εφόσον έχει ως προϊόν).
  5. Η εταιρεία δέχεται επιστροφές προς πιστωτικές ενέργειες εντός 15 ημερών από την αγορά τους & εφόσον δεν έχουμε παραλάβει νέα εισαγωγή.
  6. Η εταιρεία, δεν μπορεί να δεχτεί προϊόντα προς επιστροφή για πίστωση, τα οποία είναι, είτε σε κατάσταση αναμένεται παραλαβή είτε είναι σε κατάσταση stock house.
  7. Η εταιρεία, αδυνατεί να δεχτεί οποιαδήποτε υλικό προς επιστροφή για πίστωση, τα οποία είναι προϊόντα ειδικής παραγγελίας όπως οι κατηγορίες GLOBOSTAR ALIEN DESIGN M.I.G.